بیوگرافی مانی پاکاو manny pacquiao
 
باشگاه رزمی محلاتی اهواز
 
 

زندگی شخصی

Pacquiao در دسامبر 17، 1978، در Kibawe، Bukidnon، فیلیپین به دنیا آمد. او پسر Rosalio Pacquiao و Dionesia Dapidran-Pacquiao است. پدر و مادر او از هم جدا شوند. زمانی که او در کلاس ششم بود، پس از مادر او کشف کرد که پدرش با زن دیگری زندگی می کنند. او شش خواهر و برادر چهارم: لیزا سیلوستره Onding و دومینگو سیلوستره (از شوهر اول مادرش) و Isidra، Pacquiao Paglinawan آلبرتو "بابی" Pacquiao و Rogelio Pacquiao.


Pacquiao است به ماریا جرالدین "Jinkee" Jamora ازدواج کرده و دارای چهار فرزند: امانوئل جونیور "Jimuel"، مایکل، شاهزاده، و ملکه الیزابت Queenie ". او در زادگاه خود را عمومی شهر سانتوس، Cotabato جنوبی، فیلیپین ساکن. با این حال، به عنوان کنگره منطقه تنها از Sarangani، او به طور رسمی در Kiamba، Sarangani، زادگاه همسرش ساکن است.


و Pacquiao کاتولیک روم مؤمن است. در داخل رینگ، او اغلب باعث می شود که نشانه ای از صلیب و هر بار که او می آید از یک مبارزه موفق در خارج از کشور، او را به شرکت انبوه شکرگزاری در کلیسای جزئی از اهل ناصره جلیل در یهودیه نصرانی سیاه در Quiapo، مانیل به زانو زدن و دعا.


Pacquiao است سرباز یا افسر ذخیره نظامی با درجه گروهبان یکم برای رزرو 15 بخش آماده از ارتش فیلیپین است. هنگامی که جوان تبدیل شدن به یک سرباز در نظر گرفته شده بود، و در نیروی ذخیره ارتش به عنوان ارتش خصوصی داوطلب خدمت سربازی.
آموزش و پرورش

Pacquiao تکمیل تحصیلات ابتدایی خویش را در Saavedra Saway مدرسه ابتدایی در شهر جنرال سانتوس، اما بعد از دبیرستان به علت فقر شدید کاهش یافته است. [16] او خانه خود را در سن 14 سالگی از آنجا که مادر خود را، که تا به حال شش فرزند بود، به اندازه کافی پول برای حمایت از خانواده اش.


در فوریه 2007 او در زمان و گذشت، دبیرستان آزمون تعادل او را واجد شرایط برای تحصیل در کالج است. او با دیپلم متوسطه توسط وزارت آموزش و پرورش اهدا شده است. Pacquiao ثبت نام برای یک مدرک دانشگاهی در مدیریت کسب و کار در خانم نوتردام از Dadiangas دانشگاه (NDDU) در زادگاه خود در شهر جنرال سانتوز.
Pacquiao در تاریخ 18 فوریه 2009، به درجه افتخاری دکترای علوم انسانی (Honoris Causa) جنوب غربی دانشگاه (SWU) در بارانداز هتل و کازینو در Lahug، شهر سبو در به رسمیت شناختن دستاوردهای بوکس و کار انسان دوستانه اعطا شد.


در آماده سازی برای کار خود را به عنوان قانونگذار در مجلس نمایندگان، Pacquiao ثبت نام در دوره گواهی در توسعه، قانون و حکومت در آکادمی توسعه فیلیپین - دانشکده تحصیلات تکمیلی مدیریت عمومی و توسعه (DAP GSPDM). 

حرفه ای حرفه ای بوکس

سال های اولیه در بخش نور مگس وزن

در سال 1995، مرگ یک بوکسور جوان مشتاق و دوست نزدیک یوجین Barutag موجب Pacquiao جوان به دنبال یک کار حرفه ای بوکس. Pacquiao حرفه ای بوکس حرفه ای خود را هنگامی که او تنها 16 سال سن بود، ایستاده بود در 4'11'' و وزن 98 پوند (7 پوند زیر تقسیم minimumweight). او قبل از رسانه های آمریکایی پذیرفت که او وزن در جیب خود قرار داده را به 105 پوند وزن محدود است. اولیه اش دعوا تقسیم نور مگس وزن در سالن های کوچک محلی صورت گرفت و بر ورزش گفتگوی ضربه ضربه، یک شب نشان می دهد بوکس نشان داده شده است. نخستین کار حرفه ای خود را چهار دور تقلا در برابر ادموند "Enting" ایگناسیو، در تاریخ 22 ژانویه 1995، که Pacquiao به دست آورد از طریق تصمیم گیری، تبدیل شدن به یک ستاره فوری از برنامه بود.


وزن Pacquiao قبل از از دست دادن در تقلا 12th خود علیه Rustico Torrecampo از طریق یک حذفی دور سوم از 106 تا 113 پوند افزایش یافته است. Pacquiao شکست خورده را به وزن مورد نیاز است، بنابراین او مجبور به استفاده از دستکش های سنگین تر از Torrecampo شد، در نتیجه او را با قرار دادن در یک نقطه ضعف است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : جمعه 5 اسفند 1390برچسب:زندگینامه manny pacquaio, بیوگرافی manny pacquiao, مانی پاکا و,پاکا او, پاکاو,, :: 23:21 :: توسط : محمد براتپور

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید این وبلاگ مخصوص ورزش های رزمی و سبک های رایج در ایران و جهانی است با تشکر. M.B.P از استان خوزستان-اهواز copyright 2012 © All right recerved
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زرتشتیان خوزستان و آدرس zarahw.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 24
بازدید کل : 57114
تعداد مطالب : 5
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1